Τα της Θαλάσσιας Οικονομίας

Η υποστήριξη του Έλληνα πλοιοκτήτη, ναυτικού και εργαζόμενου στη ναυτιλία, σε επίπεδο έρευνας και μετάδοσης τεχνογνωσίας για το δυναμικό περιβάλλον των θαλάσσιων μεταφορών, έχει αξία για τη την χώρα μας. Θεσμοί επιστημονικοί, πολιτικοί, κοινωνικοί και επιμελητήρια αγνοούν την αδήριτη αυτή ανάγκη, σιωπώντας αμήχανα στο θαύμα των υψηλών επιδόσεων σε περιόδους ανόδου της ναυλαγοράς ενώ κουνούν το κεφάλι καρτερικά, όταν "σκάνε τα κανόνια" σε περιόδους κρίσεων όπως συμβαίνει συχνά...

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ώρα για Εθνικό Λιμενικό Σχεδιασμό

›
Η αντίληψη για τους λιμένες και το λιμενικό σύστημα έχει αλαλάξει και σε διαρθρωτικό και σε στρατηγικό επίπεδο. Θεωρείται λοιπόν αναγκαίος ο...
Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Αναζητείται εθνική λιμενική πολιτική

›
Στην ειδική έκδοση του "Κέρδους" για τα Ποσειδώνια 2010 Χλωμούδης Κωνσταντίνος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Πειραιώς Chlom@unipi.g...
Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Μια δύσκολη σχέση που έρχεται από πολύ παλιά στο σήμερα: Αγορές versus Ευρωπαϊκής Ένωσης.

›
Ο παράγων «αγορά» έχει μπει δυναμικά τα τελευταία χρόνια στο δημόσιο λεξιλόγιο, μιας και αποτελεί βασική παράμετρο στην προσπάθεια αν...
Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Το ναυτιλιακό cluster στον Πειραιά της επόμενης δεκαετίας και η σχέση της πόλης με το Πανεπιστήμιό της

›
Πως θα οραματιζόσασταν τον Πειραιά και το λιμάνι του το 2020; Θα επιχειρήσω να καταγράψω την εφικτή επιθυμία για τον Πειραιά του 2020 σ...
Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

Μεταφορές: Αρτηρίες Ζωής στα Νησιά

›
Οι Εκδόσεις Παπαζήση και το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης (Ι.Τ.Α.) παρουσίασαν, το βιβλίο «Μεταφορές Αρτηρίες Ζωής στα Νησιά», που εκδόθη...
Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

Ένας σκληρός αντίλογος. Θα διαψευσθεί ή θα επιβεβαιωθεί;...

›
Ένας αντίλογος που πρέπει να κριθεί για την ουσία αλλά και το ...ύφος. Τίποτα δεν είναι τυχαίο... Έχετε ενημερωθεί για το αμέσως προηγούμενο...
Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

Κοπεγχάγη: Δεν πρέπει να υπάρξει απλώς περιορισμός των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, αλλά πλήρης διακοπή τους.

›
Η παγκόσμια οικονομία αναπτυσσόταν με ασυνήθιστα ταχύ ρυθμό - 4% κατά μέσον όρο, μόλις πριν την κρίση. Αυτό είχε οδηγήσει σε πρωτοφανή ευ...
Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2009

Τέλος εποχής για το στρατιωτικό μοντέλο άσκησης πολιτικής επί της ναυτιλίας

›
Δύο Προεδρικά Διατάγματα, τα υπ’ αριθμ. 184 και 185 (ΦΕΚ Α 213), στις 7 Οκτωβρίου, μετέβαλλαν τα δεδομένα στο μέχρι τότε αυτόνομο Υπουργε...

ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΛΙΜΑΝΙ. ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ

›
“σήμερα το λιμάνι χρειάζεται την υποστήριξη της πόλης όσο ποτέ άλλοτε και η πόλη έχει ανάγκη ανταγωνιστικό λιμάνι”. Οι σχέσεις πόλη...
Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Μπορεί να υπάρχει σχέση "κοινωνικής οικονομίας" και θαλάσσιας οικονομίας;

›
Η κοινωνική οικονομία, ιδιαιτέρως με τα δεδομένα της παρούσης οικονομικής κρίσης, εδραιώνεται πλέον ως βασικός πυλώνας της οικονομίας. Για...
Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Μεταφορές στα Νησιά: Νέες συνθήκες επιβάλλουν ανατροπή των Άγονων επιλογών Πολιτείας αλλά και Ακτοπλόων

›
Η ακτοπλοϊα στην Ελλάδα δεν λειτουργεί στα πλαίσια ενός ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, με αποτέλεσμα να υπονομεύεται ένα σημαντικός κλάδ...
Παρασκευή 8 Μαΐου 2009

Οι Άγονες Πολιτικές Δημιουργούν τα Νησιά Άγονων Γραμμών

›
του Κώστα Χλωμούδη Είναι γεγονός ότι η νησιωτική χώρα αλλά και η πολιτεία εξακολουθούν να αναζητούν ένα επιχειρησιακό σχήμα, το οπο...
1 σχόλιο:
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Χαρακτηριστικά

Η φωτογραφία μου
Chlomoudis
Greece
Αναζητώ τις ευθύνες μου για ότι συμβαίνει γύρω μου
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.