Τα της Θαλάσσιας Οικονομίας

Η υποστήριξη του Έλληνα πλοιοκτήτη, ναυτικού και εργαζόμενου στη ναυτιλία, σε επίπεδο έρευνας και μετάδοσης τεχνογνωσίας για το δυναμικό περιβάλλον των θαλάσσιων μεταφορών, έχει αξία για τη την χώρα μας. Θεσμοί επιστημονικοί, πολιτικοί, κοινωνικοί και επιμελητήρια αγνοούν την αδήριτη αυτή ανάγκη, σιωπώντας αμήχανα στο θαύμα των υψηλών επιδόσεων σε περιόδους ανόδου της ναυλαγοράς ενώ κουνούν το κεφάλι καρτερικά, όταν "σκάνε τα κανόνια" σε περιόδους κρίσεων όπως συμβαίνει συχνά...

Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Η ενστάσεις της ελληνικής πλοιοκτησίας επί των αιτιάσεων της Ε.Ε. για τη φορολόγησή τους

›
Καταλαβαίνω πως είναι δύσκολο να αντιμετωπίσεις μια καθεστηκυία αντίληψη, που εδώ και χρόνια έχει περάσει ως κανόνας, στα ελληνικά δεδ...
Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2016

Οι εξελίξεις στα του ΟΛΠ και “το μη χείρον βέλτιστο”.

›
Οι επιλογές των προηγούμενων κυβερνήσεων, για την εμπλοκή του ιδιωτικού τομέα στη λιμενική βιομηχανία και στη χώρα μας, μπορούν να χαρακτηρ...
Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Οι επιλογές για τα λιμάνια Πειραιώς και Θεσσαλονίκης και οι κυβερνητικές ευθύνες .

›
Σχόλιο για την ιστοσελίδα TheSeaNation.gr  Με κάθε ευκαιρία έχουμε αναδείξει την σημασία και την ανάγκη εμπλοκής του Ιδιωτικού Τομέα στ...
Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Tο χρονικό μιας προαναγγελθείσας ραθυμίας για τον εκσυγχρονισμό της λιμενικής βιομηχανίας στην Ελλάδα.

›
από τα "Ναυτικά Χρονικά" Του Κωνσταντίνου Χλωμούδη, καθηγητή στο τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς Κυβέρν...
Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Περί “δημοτικού λιμένος” στον Πειραιά.

›
Πράγματι ξάφνιασε η πρόταση Μώραλη, για την δημιουργία “Λιμενικού Ταμείου” του Δήμου Πειραιά. Ουσιαστικά  ζητά την οργανωτική και οικονομι...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Χαρακτηριστικά

Η φωτογραφία μου
Chlomoudis
Greece
Αναζητώ τις ευθύνες μου για ότι συμβαίνει γύρω μου
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.