Τα της Θαλάσσιας Οικονομίας

Η υποστήριξη του Έλληνα πλοιοκτήτη, ναυτικού και εργαζόμενου στη ναυτιλία, σε επίπεδο έρευνας και μετάδοσης τεχνογνωσίας για το δυναμικό περιβάλλον των θαλάσσιων μεταφορών, έχει αξία για τη την χώρα μας. Θεσμοί επιστημονικοί, πολιτικοί, κοινωνικοί και επιμελητήρια αγνοούν την αδήριτη αυτή ανάγκη, σιωπώντας αμήχανα στο θαύμα των υψηλών επιδόσεων σε περιόδους ανόδου της ναυλαγοράς ενώ κουνούν το κεφάλι καρτερικά, όταν "σκάνε τα κανόνια" σε περιόδους κρίσεων όπως συμβαίνει συχνά...

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2025

Μια ντροπιαστική απόφαση του Ευρωδικαστηρίου, για τη χώρα.

›
                 Απόφαση-καταπέλτης από το Ευρωδικαστήριο για την απουσία Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού. Για μια χώρα σαν τη δική μας π...
Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2025

Η Διαρκής Υποχώρηση του Ελληνικού Νηολογίου.

›
Αποδυνάμωση του ελληνικού νηολογίου καταγράφουν τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ), επιβεβαιώνοντας τη σταθερή μείωση τω...
Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025

FuelEU Maritime: πλήρης εφαρμογή 1 Ιανουαρίου 2025

›
Για μεγαλύτερη ευθύνη της Ναυτιλίας προς το φυσικό περιβάλλον και την κλιματική κρίση...   Πέρασαν αρκετά χρόνια αντιπαράθεσης με την θεσμ...
Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Η Ευρωπαϊκή πλοιοκτησία με ρότα τον “Κεϊνσιανισμό” και ο μαγικός αριθμός 40%.

›
  Όταν κατά καιρούς κάποιος τολμούσε να αρθρώσει σκέψη για τις κάποιες αναγκαίες ρυθμίσεις στο ναυτιλιακό τομέα, γινόταν η μπάλα του μποξ γι...
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού

Χαρακτηριστικά

Η φωτογραφία μου
Chlomoudis
Greece
Αναζητώ τις ευθύνες μου για ότι συμβαίνει γύρω μου
Προβολή πλήρους προφίλ
Από το Blogger.