Με μεγάλη ταχύτητα έρχεται το μέλλον και συναντά πλέον το παρόν στη θαλάσσια οικονομία…
Ζούμε μια νέα εποχή στη ναυτιλία.
Η ανάπτυξη των έξυπνων τεχνολογιών, των σύγχρονων επιχειρηματικών μοντέλων και των ικανοτήτων, δημιουργείται μια άλλη φάση γενιά παραγωγής στη θαλάσσια οικονομία…
Ήδη έχει δοκιμαστεί επιτυχώς, ο απομακρυσμένος έλεγχος πλοίου με δορυφόρους από απόσταση 8.000 χιλιομέτρων.
Ρομπότ που κατεβαίνουν σε δεξαμενές ή επιθεωρούν βλάβες υποβρυχίως. Αισθητήρες που ελέγχουν ανά τρία δευτερόλεπτα όλα τα κρίσιμα σημεία, τη γέφυρα, το μηχανοστάσιο του βαποριού, καταγράφουν παρεκκλίσεις και υποδεικνύουν διορθωτικές κινήσεις. Drones που εποπτεύουν τις θάλασσες και εντοπίζουν πειρατές και επικείμενους κινδύνους. Γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας που παρέχουν κρίσιμες πληροφορίες στον χρήστη σε περίπτωση πυρκαγιάς στο πλοίο. Αβαταρ που καθοδηγούν το πλήρωμα στην παροχή πρώτων βοηθειών εν πλω...
Ας υποδεχτούμε προς όφελος της χώρας μας τις μεταβολές στο PESTEL (κοινωνικο-οικονομικο-κοινωνικο-τεχνολογικο-περιβαλλοντικό και νομοθετικό περιβάλλον) για να μη περάσει αυτός ο εκσυγχρονισμός, χωρίς όφελος στην κοινωνία και στην οικονομία μας και σε βάρος των πιο αδύνατων…
Τα ‘ευφυή’ πλοία είναι σε φάση παραγωγής και χρήσης και θα επιτρέπουν τις αυτοματοποιημένες και βελτιστοποιημένες διαδικασίες στη λειτουργία τους…
Τα ‘έξυπνα’ λιμάνια ήδη χρησιμοποιούν τεχνολογία και φιλοσοφία management με αποτέλεσμα τις πλέον ομαλές και ταχύτερες λειτουργίες στη λιμενική βιομηχανία που ζει μια σύγχρονη ανατροπή και επανάσταση στη παραγωγική του δραστηριότητα…
Τα πληρώματα εκπαιδεύονται με καινοτόμα εργαλεία και προσομοιωτές στην αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων και ατυχημάτων. Λειτουργούν πλατφόρμες e-learning και εκπαιδευτικά προγράμματα με αντικείμενο τη χρήση του Διαδικτύου των Πραγμάτων και της επαυξημένης πραγματικότητας στη ναυτιλία.
Είναι άδικο, για τη χώρα, εμείς να σπέρνουμε σχολές ΑΕΝ ανά τα νησιά, αντί να τις συγκεντρώσουμε σε 2-3 ιδρύματα ανώτατου επιπέδου εκπαίδευσης και να δίνουμε την ψευδαίσθηση ότι με τα "ναυτικά λύκεια" δημιουργούμε ειδικευμένο ναυτικό προσωπικό...
Δεν θα πρέπει να σχεδιάζουμε το παρόν με το βλέμμα και τη γνώση στραμμένα στο βαθύ παρελθόν...
Ζούμε μια νέα εποχή στη ναυτιλία.
Η ανάπτυξη των έξυπνων τεχνολογιών, των σύγχρονων επιχειρηματικών μοντέλων και των ικανοτήτων, δημιουργείται μια άλλη φάση γενιά παραγωγής στη θαλάσσια οικονομία…
Ήδη έχει δοκιμαστεί επιτυχώς, ο απομακρυσμένος έλεγχος πλοίου με δορυφόρους από απόσταση 8.000 χιλιομέτρων.
Ρομπότ που κατεβαίνουν σε δεξαμενές ή επιθεωρούν βλάβες υποβρυχίως. Αισθητήρες που ελέγχουν ανά τρία δευτερόλεπτα όλα τα κρίσιμα σημεία, τη γέφυρα, το μηχανοστάσιο του βαποριού, καταγράφουν παρεκκλίσεις και υποδεικνύουν διορθωτικές κινήσεις. Drones που εποπτεύουν τις θάλασσες και εντοπίζουν πειρατές και επικείμενους κινδύνους. Γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας που παρέχουν κρίσιμες πληροφορίες στον χρήστη σε περίπτωση πυρκαγιάς στο πλοίο. Αβαταρ που καθοδηγούν το πλήρωμα στην παροχή πρώτων βοηθειών εν πλω...
Ας υποδεχτούμε προς όφελος της χώρας μας τις μεταβολές στο PESTEL (κοινωνικο-οικονομικο-κοινωνικο-τεχνολογικο-περιβαλλοντικό και νομοθετικό περιβάλλον) για να μη περάσει αυτός ο εκσυγχρονισμός, χωρίς όφελος στην κοινωνία και στην οικονομία μας και σε βάρος των πιο αδύνατων…
Τα ‘ευφυή’ πλοία είναι σε φάση παραγωγής και χρήσης και θα επιτρέπουν τις αυτοματοποιημένες και βελτιστοποιημένες διαδικασίες στη λειτουργία τους…
Τα ‘έξυπνα’ λιμάνια ήδη χρησιμοποιούν τεχνολογία και φιλοσοφία management με αποτέλεσμα τις πλέον ομαλές και ταχύτερες λειτουργίες στη λιμενική βιομηχανία που ζει μια σύγχρονη ανατροπή και επανάσταση στη παραγωγική του δραστηριότητα…
Τα πληρώματα εκπαιδεύονται με καινοτόμα εργαλεία και προσομοιωτές στην αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων και ατυχημάτων. Λειτουργούν πλατφόρμες e-learning και εκπαιδευτικά προγράμματα με αντικείμενο τη χρήση του Διαδικτύου των Πραγμάτων και της επαυξημένης πραγματικότητας στη ναυτιλία.
Είναι άδικο, για τη χώρα, εμείς να σπέρνουμε σχολές ΑΕΝ ανά τα νησιά, αντί να τις συγκεντρώσουμε σε 2-3 ιδρύματα ανώτατου επιπέδου εκπαίδευσης και να δίνουμε την ψευδαίσθηση ότι με τα "ναυτικά λύκεια" δημιουργούμε ειδικευμένο ναυτικό προσωπικό...
Δεν θα πρέπει να σχεδιάζουμε το παρόν με το βλέμμα και τη γνώση στραμμένα στο βαθύ παρελθόν...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου