Τετάρτη 26 Απριλίου 2023

... η ναυτιλία, "δυνάστης" αλλά και "υπηρέτης" του παγκόσμιου εμπορίου...

Αντιλαμβανόμαστε ότι είναι μια συζήτηση που τώρα αρχίζει και αυτή τη φορά δεν θα αποσιωπηθεί ούτε στη χώρα μας...

Μια κριτική που επαναλαμβάνεται συχνά τα τελευταία χρόνια...

Η αρχή έγινε από φωνές των ΗΠΑ, που πρότειναν την δημιουργία άλλου θεσμού, στα πλαίσια του ΟΗΕ, για μέριμνα προς το θαλάσσιο περιβάλλον, μιας και ο ΙΜΟ, από αδυναμία ή σκοπιμότητα, αδρανούσε για αυτό...

Είναι έντονη η κριτική ότι ο ΙΜΟ περισσότερο μεριμνούσε για την προστασία των συμφερόντων της "Kοινωνίας των πλοιοκτητών" παρά για αυτά της "Kοινωνίας των Εθνών"...

Ο κος Poulsson δεν είναι τυχαία φιγούρα για την διεθνή Ναυτιλιακή Κοινότητα. Ούτε προφανώς για την ελληνική...

Με τόλμη, γνώση και εμπειρία έχει καταγράψει τις απόψεις του για την παγκόσμια Ναυτιλία σε βιβλία του.

Η αναφορά του για την "... Ναυτιλία, δυνάστη και υπηρέτη του παγκόσμιου εμπορίου...", είναι χαρακτηριστική. 

Έχει παραδεχτεί στα κείμενα του και καταγράψει τη βαθιά του απογοήτευση με πολλές κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο επειδή δεν αντιμετωπίζουν τους ναυτικούς ως βασικούς εργαζόμενους...

Ο κος Poulsson παρεμβαίνει με κρουστικό λόγο, ξανά... 

"... Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ) δεν είναι καλά εξοπλισμένος και ταυτόχρονα είναι αργός στην υιοθέτηση νέων κανονισμών, τόνισε ο πρώην πρόεδρος του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου (ICS) και πρόεδρος των λειτουργιών της Enesel στη Σιγκαπούρη, Esben Poulsson.

... Μιλώντας στο Singapore Maritime Forum, ο κ. Poulsson επεσήμανε ότι με την τρέχουσα μορφή του ο ΙΜΟ δεν είναι κατάλληλος, με την έννοια ότι απαιτείται πολύς χρόνος για συμφωνίες σε νέους κανονισμούς.

«Υπάρχει άμεση ανάγκη για κανόνες απανθρακοποίησης, ενώ επίκεται ο κίνδυνος περιφερειακών κανονισμών. Εάν ο ΙΜΟ δε συντονιστεί και δεν υλοποιήσει αυτά που πρέπει να υλοποιήσει, θα έχουμε σίγουρα μία περιφερειακή νομοθεσία, την οποία κανείς δεν επιθυμεί»...".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου